آموزش ترید رمزارزها

نقش غرور در ترید

غرور، یکی از اخلاق های بد یک تریدر محسوب می شود.

غرور در ترید: درگیر کردن شخصیت، منیت یا همان ایگو در کار

اینکه در ذهن خود برد را نشانه بزرگ بودن و باخت را عامل تهدید فرض می کنیم. غرور یا به نوعی درگیر کردن شخصیت در ترید می تواند موجب کدر شدن دید شود و در نهایتمنجر به ندیدن یا انکار فرصت ها می شود. از جمله بخش های غرور می توان به انزجار از ضرر، حس مالکیت، اعتماد بیش از حد به تجربه خود اشاره کرد. 

 

 

غرور در ترید

 

با توجه به گفته روس می توان به این نتیجه دست پیدا کرد که معامله گری یا ترید چیزی نیست که مربوط به من یا شما باشد. معامله ها را می توان مانند واکنش های بزرگی در برابر ترید ها در نظر گرفت. این واکنش ها ارتباط زیادی با زمان، قیمت ها و حجم و تعادل آنها که باید با توجه به قوانین و آموخته ها به گونه‌ای از فرصت ها استفاده شود تا منجر به سوددهی شده و بتواند برای شما موفقیت را بوجود آورد. با توجه به این نکته چیزی در شخصیت افراد وجود ندارد که تاثیر زیادی در چگونگی استفاده از فرصت ها و در نهایت در ترید داشته باشد.

با توجه به این نکته کسانی که در ترید یا معامله شخصیت خود و مشخصات رفتاری خود مانند غرور را درگیر می کنند مرتکب اشتباه بزرگی خواهند شد که نتیجه آن به زودی مشخص می شود. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه فیلم آموزشی زیر را مشاهده نموده و از تاثیرات غرور در ترید مطلع شوید. 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *