سوالات مرتبط سایت

در صورتی که در هر قسمت سایت به مشکل برخورد کردین می تونید از قسمت پنل کاربری این مشکل را با مسئولین در میان بگذارید تا هر چه سریع تر برطرف شود. به همین منظور باید به حساب کاربری خود داخل آکوچین وارد شوید.

در این مرحله در قسمت پنل کاربری، در منوی سمت راست بر روی قسمت تیکت ها کلیک می کنید و می توانید تیکت های ارسال شده قدیمی را در این قسمت مشاهده کنید. همچنین از قسمت تیکت ها، می توانید تیکت جدید خود را ارسال کنید. پشتیبان های آکو در اسرع وقت تیکت شما را خوانده و پیگیری های لازم را انجام می دهند.
یکی از دیگر روش ها برای حل مشکلات شما استفاده از پیامرسان ایجاد شده در گوشه سمت راست سایت هست که پشتیبان های آکو نهایتا تا ۲ دوساعت بعدی پاسخگوی شما خواهند بود.

شما می توانید از طریق قسمت آکوشاپ در منوی سایت یا فیلم های آموزشی، دوره آموزشی مورد نظر خود را خریداری کنید. پس از خرید با ورود به پنل کاربری داخل سایت آکوچین و انتخاب قسمت سفارش ها می توانید خرید های خود را مشاهده کنید. با کلیک بر روی دکمه نمایش سفارش مورد نظر شما به صورت کامل با جزئیات برای شما نمایش داده می شود. هنگامی که خرید خود را انجام می دهید حدودا ۲ الی ۶ ساعت زمان میبرد تا بررسی شده و دسترسی های مورد نظر برای شما فعال شود.

فعال شدن فیلم ها و دسترسی از طریق پیامک و ایمیل به شما اعلام خواهد شد. پس از مشاهده پیامک می توانید به جزئیات سفارش مراجعه کرده و کد لایسنس خود را از این قسمت برای استفاده از فیلم ها بردارید. در همین قسمت چگونگی استفاده و مشاهده فیلم ها یکبار برای شما توضیح داده شده است. ولیکن برای استفاده راحت تر و بهتر در ادامه به صورت کامل توضیح می دهیم.

فیلم های آموزشی تنها با استفاده از برنامه اسپات پلیر spotplayer قابل دسترسی هستند. شما می توانید این برنامه را از طریق لینک های قرار داده شده در همین قسمت برای دستگاه های مورد نظر خود دانلود کرده و نصب کنید:

دانلود اسپات پلیر برای ویندوز

دانلود اسپات پلیر برای اندروید

دانلود اسپات پلیر برای مکینتاش

بعلاوه می توانید نسخه بروز شده و جدید این برنامه را از سایت اسپات پلیر به صورت مستقیم دانلود کنید. توجه کنید در حال حاضر برنامه اسپات پلیر تنها برای ویندوز، اندروید و مکینتاش قابل استفاده هست و شما باید برای مشاهده فیلم ها یکی از این دستگاه ها را داشته باشید.

پس از دانلود و نصب برنامه اسپات پلیر کلید لایسنسی که در پنل شما قرار دارد را داخل قسمت مورد نظر در برنامه قرار می دهید و پس از تایید و کلیک بر روی عنوان فیلم های مورد نظر، می توانید فیلم هارو مشاهده کنید. نکته مهم در این قسمت این است که فیلم های آموزشی آکوچین تنها برای یک الی دو دستگاه فعال میشن و قابل استفاده هستند. در نتیجه دقت کنید لایسنس ها را روی دستگاه اصلی خودتون اجرا کنید. چرا که درست کردن این مشکل مستلزم صرف هزینه اضافی برای شما دوست عزیز خواهد بود.

در صورتی که به هر دلیلی نتوانستید فیلم هارو مشاهده کنید و با خطا مواجه شدید، از طریق پنل کاربری به پشتیبان سایت تیکت بزنید تا مشکل مورد نظر را پیگیری کند. همچنین می توانید با پشتیبانی اسپات پلیر برای برخی مشکلات تخصصی ارتباط برقرار کنید.

نکته: توجه کنید اسپات پلیر در ویندوز ۷ با انجام برخی تنظیمات قابل اجراست و در بیشتر مواقع با مشکل مواجه خواهد شد. همواره بهتر است از ویندوز ۸ یا ۱۰ برای باز کردن و نصب این برنامه استفاده کنید.

سوالات مرتبط با محصولات و خرید

خرید از سایت به منظور خرید محصولات دانلودی، اشتراک های سیگنال، دستبند و تی شرت های آکوچین انجام می شود. شما می توانید هر کدام از موارد اشاره شده را با مراجعه به قسمت آکوشاپ خریداری کنید. در صفحه آکوشاپ در قسمت دسته بندی ها می توانید موارد مورد نظر خود را به راحتی پپیدا کنید و با انتخاب آن به راحتی محصصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. در سبد خرید می توانید کد تخفیف مورد نظر خود را (اگر کد تخفیف دارید) وارد کنید و سپس نسبت به پرداخت هزینه محصولات اقدام کنید. در چند مرحله ره راحتی می توانید خرید خود را از این قسمت انجام دهید.

نکته مورد نظر در این قمست اطلاعاتی است که شما در هنگام خرید وارد می کنید. برای خرید محصولات دانلودی وارد کردن ایمیل ضروری است که به صورت ضروری مشاهده می کنید. ولیکن برای خرید اشتراک های سیگنال آکو لازم است که شماره تماس تلگرام و آی دی تلگرام خود را وارد کنید تا بدون مشکل به کانال تلگرام اد شوید.

خرید اشتراک های سیگنا می تواند به صورت ۱ ماهه، ۳ ماهه و ۶ ماهه انجام شود. هر کدام از اشتراک های سیگنال را که خریداری کنید اطلاعات خرید شما با فاکتور برای ادمین کانال سیگنال آکو ارسال خواهد شد از یک ربع تا نهایت ۲ ساعت بعد از خرید شما به کانال سیگنال وارد می شوید. فقط دقت کنید برای شناسایی شما لازم است که شمارره تماس مربوط به تلگرام و آی دی تلگرام خود را به  درستی وارد  کنید.

در این صورت چند مشکل وجود دارد. یا شما ایمیل و شماره تلفن خود را به همراه ای دی تلگرام در قسمت اطلاعات سیگنال اشتباه وارد کردین. یا بررسی های انجام شده از طریق پیامک و ایملتان را انجام ندادید. در این حالت کافی است تا از طریق آی دی تلگرام به ادمین کانال پیام دهید یا اینکه تیکت بزنید تا سفارش شما پیگیری شود.

در حال حاضر امکان بازگرداندن خرید و لغر آن وجود ندارد. ممکن است در آینده این امکان فراهم شود.